domingo, 18 de enero de 2009


ACOMIADAMENT DE LA ASSIGNATURA...



Quan va començar aquest curs tenia molta por d'aquesta assignatura, por a una cosa que desconeixia.
Les TIC eren (i encara són ) una novetat per mi.Cada dia descobreixo alguna cosa nova.Però el que és realment important és que he aconseguit perdre la por sobre tot a l'ordinador i no només perdre la por sinó que he descobert un món ple de possibilitats personals i professionals al meu abast,es clar que abans ja hi eren però jo les desconeixia.
Només calia que algú em donés la mà,forces i ànim per aconseguir introduir-me en aquest móm i perdre la por... i veu ser vosaltres dos els que ho veu fer. Ara ho faig amb molta ilusió i ganes i tot això gràcies a vosaltres.
Lluis i Eli heu de sapiguer que sempre us recordare per això que heu fet i no pel que no ens ha donat temps a fer.
Per a mi ha estat molt! molt més del que m'hauria pensat mai i en tan poc temps...
Ha estat una assignatura molt profitosa del cero al deu, un DEU !
Llastima de que no sigui una assignatura anual, de veritat que m'hauria agradat,però com que no es axí vull que sapigueu que estic encantada i que sempre us recordare amb molta estima.
Gràcies per la vostra paciència, pel vostre interès i pels vostes ànims que sempre heu tingut per a tots i totes, sou excepcionals no canvieu .

Fins que ens tornem a veure...
Una abraçada.
Mari Carmen.

No hay comentarios: